I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 februari 2012

Av Eveliina med två i - 17 februari 2012 08:45

Är jätteglad över att jag gick på det där mötet igår. Det var hur bra som helst att man nästan trodde att allt de sa inte kune vara sant! Vore ascoolt att åka till Japan och studera och bo där och lära sig språket och så. Rekommenderar verkligen det mötet! Skitbra information! Är så nöjd med dagen!


Här är länken igen till deras hemsida: http://gogonihon.com/sv/studera-japanska-utomlands-i-japan 



Hann shoppa lite innan och efter mötet. Det blev tre toppar, en från Rut m.fl och två från Cubus som bara kostade 29 :-/st! Var bara tvungen att köpa dem då!    


PRICE OMG TEE<br/><strong>99</strong> SEK | €9.95

Köpte den vita av dem (Rut m.fl)   


   

Lite halvkassa bilder på de andra två topparna som jag köpte på Cubus.


/Kram E med två i





Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards