I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 30 december 2012

STOR utmaning inför det nya året...?

Av Eveliina med två i - 30 december 2012 18:07

Sitter och bloggar på min nya dator nu, och den är så tyst och smidig jämför med den andra. ^^ Niiiice!

Dagen har varit okej. Vaknade, åt frukost, och sen gick jag ut en sväng som vanligt. Åt sen lunch och drog till stan och träffade några vänner igen. Hängde med dom en stund och köpte en ny dagbok, eftersom jag håller på att skriva ut ännu en. ;)

Varit ute typ hela dagen, så nu vill man bara ta det lugnt känner jag och ladda inför imorrn, då det blir nyårsfirande!! Ser jag fram emot! :D Vad händer på nyår hos er?

Har hållt på med min motivationsbok lite grann, men annars inte hunnit med så mycket mer. Kan förresten inte fatta att 2012 snart är slut! Har gått sjukt fort! Tiden bara springer iväg och det känns inte som om jag hänger med riktigt! Det här året har varit mycket upp och ner och har mestdels bara kretsat kring anorexin, vilket är ganska tragiskt. Jag hoppas verkligen 2013 blir annorlunda, kanske året då jag blir frisk och fri? Hoppas verkligen det! Vill inte att tiden ska försvinna utan att jag hunnit uppleva livet, och det går inte hand i hand med anorexin direkt... Så jag vill börja leva, och det NU! Så ett nytt år, ny start, nya möjligheter. Nu jävlar ska här levas!

Funderar seriöst på att utmana mig själv med lösgodis ikväll(!!!). Har ätit på tok för lite och varför inte liksom? Nångång ska jag ju prova i vilket fall, så varför inte ikväll? Wish me luck...! Hoppas jag överlever, för man kan väl inte dö av lite godis? Eller svälla upp till en flodhäst? Usch, nej, bort med såna tankar! Godis är för fasen gott!! Här ska njutas i så fall! :) Det måste jag ju vara värd!



Solen tittade fram! :)

  


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

30 december 2012 18:50

Ät godis och njut fina du, ingen blir tjock av att äta godis när man känner sig sugen. Mys upp dig riktigt i soffan och njut av kvällen. :)

Stor kram ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

 
Katarina

Katarina

30 december 2012 19:16

Äh, jag äter minst 1,5 hg godis flera gånger i veckan och går inte upp ett enda hekto av det!

http://catipat.blogspot.com

 
Elin

Elin

30 december 2012 19:21

Hoppas hoppas hoppas verkligen att du vågar dig på att äta lösgodis!! <3

http://elinwkarlsson.blogspot.com

 
fanny

fanny

30 december 2012 19:30

Klart du om någon är värd det!! <3

Svar: Jag ska vara med min syster imorgon! Och sen på kvällen till mina föräldrar:) Blir ganska lugnt. Kommer sova på pkv. Hur ser dina planer ut imorgon? kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Matilda

Matilda

30 december 2012 20:06

Du äger gumsi. Jag saknar dig en aning mycket, ska du veta. När kommer du igen? Puss

http://makr.blogg.se

 
Elin

Elin

30 december 2012 20:49

Du är så himla bra ju! Godis är ju en perfekt utmaning som avslutning på ett år då det varit fullt med andra prövningar än godis.

Vad intressant att läsa, men också väldigt hemskt! : Vad du har gått igenom vännen... Vill bara ge dig en stor kram! Du är så otroligt stark som gått igenom så mycket och fortsätter kämpa! <3

Paris är nog drömstaden att flytta till. Älskade den staden när jag var där. Skulle så gärna åka tillbaka. Du då?

Hon är underbar. Så otroligt otroligt bra. Och stark, fantastiskt klok.
Känns inte så bra. Täntke som du, det är sista dagen på året, då slår jag till på en glass!! Lite småångest, men faktiskt, varför ska inte jag få äta glass, jag går INTE upp fem kilo till imorgon. Hur jag än gör går inte det.
Hur går det ikväll nu då?
kramar

http://www.uturanorexin.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards