I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 26 december 2012

Bio idag

Av Eveliina med två i - 26 december 2012 18:22

Idag har varit en bra dag och jag har mått ganska okej, till skillnad från igår. :) 

Jag försöker äta och göra det JAG vill, och tycker det går hyfsat ändå, fast det är svårt ibland. Utmanade mig själv och tog tighta jeans idag. Tycker verkligen inte om att ha jeans. Dels för att jag tycker om tights bättre, men också att man känner sig så enorm i dem... Men det har känts riktigt bra, även om jag var tveksam när jag tog på mig dom. Har haft dem hela dagen och har t.o.m känt mig fin i dem! Ganska otroligt! Trivs ganska okej i min kropp just nu och det går hyfsat att acceptera den i alla fall. :) Vill varken gå upp eller ner i vikt just nu. Visst är inte ätstörningen nöjd, men försöker putta undan dom tankarna så gott det går.

Var ute och gick innan lunch och efter lunch drog jag ner på stan och skulle gå på bio med två vänner. ^^ Hann med lite shopping innan så det blev en festlig blus (?) för halva priset. ;) Har ju så mycket presentkort jag måste använda nu, men jag klagar absolut inte! ^^

Vi såg sen The Hobbit. Den var helt okej faktiskt. :) Lite rörig ibland, och går nog inte att jämföra med Sagan om Ringen, men rätt bra ändå!

 Visste inte om jag skulle ha popcorn eller nånting till bion, så det slutade med ingenting tyvärr. :/ Jaja.

Kom hem för en stund sen nu och det är dags för middag. Är hungrig, så det blir nog gott hoppas jag!

Ha en bra kväll alla!


   


The Hobbit:


/E med två i

 
 
Mallan

Mallan

26 december 2012 21:44

Sv; Ja, du måste våga fortsätta även om du inte vet vart du hamnar. Men du, det kan ju inte bli sämre eller hur? Du har så mycket framför dig om du bara vågar ta steget!

Jag ångrar det så otroligt nu när jag ser hur tjock jag har blivit. Det är ett kilos viktuppgång om jag ska gå efter kalorierna. Det är galet mycket, men imorron är det back on track igen!

Stor kram fina du, hoppas du haft en fin dag ♥

http://mallanolsson.bloggplatsen.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards