I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 22 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 22 oktober 2012 22:10

Blev ett supersent inlägg... x)

Har haft en riktigt awesome dag kort sagt med underbara vänner och fått superfina presenter!

Fixade till mig lite extra på morgonen (hallå, man fyller ju år!) och sen var det dags för vikt. SÅ roligt att börja dagen med det... -.-' Ville inte förstöra den så tittade inte på vågen som sagt.

Vid matbordet fick jag en liten flagga och en blomma vid min plats, haha. ^^ De ställde sig t.o.m och sjöng för mig!

Har fått en massa fina presenter av alla här och det har gjort mig så rörd och otroligt glad! Att så många lagt ner tid och pengar på att köpa present till lilla mig... Alla här är så fanastiska! :') Love you all!!!  Fick bl.a en bok med recept som de skrivit ner under hela helgen, ett armband, ett par strumpbyxor, en berlock, blommor och superfina kort! Såå fina presenter och kan inte tacka alla nog!

Till lunch blev det tyvärr korv dock... x) Men, men ;)

Efter lunch åkte jag och en till till Göteborg för att kolla bio som sagt! :D Har haft det jättekul och supertrevligt med den här underbara tjejen! Tågresan och det gick bra och vi gick runt i affärer och så. Hittade en jättefint festlinne och ett vanligt linne på Gina. ^^ Det var ganska jobbigt att det var en massa speglar i provrummet och jag såg min kropp så tydligt. Gör så ont varje gång jag ser den... Såg ut som ett hus i allt jag provade typ...

Sen drog vi till Subway och köpte mackor. Tog en med grillad kyckling och currysås. Jättegod!

Vi tog spårvagnen till bion sen och köpte biljetter och så. Satte oss i en helt tom biosal. Vi kunde välja vilka platser vi ville! Kom typ bara 6 andra pers också... Men det var lite kul! ^^ Satt och mumsade på våra mackor innan filmen började. Vi såg Paranormal Activity 4. Den var helt okej faktiskt. Gillar såna filmer! :)

Sen försökte vi skynda oss tillbaka till stationen, men hann inte med tåget vi tänkt. Så vi hann gå i några affärer till innan vi tog nästa tåg.

Har faktiskt lyckats hålla i slantarna idag, vilket jag inte trodde! :D Alltihop gick på typ 200 spänn, om man inte räknar med att jag använde presentkort på Gina. *Stolt* ^^

När vi äntligen kom till Capio igen var klockan typ nio och vi åt kvällsmat. Har varit en lååång med härlig födelsedag faktiskt, även om jag inte firade den hemma och kanske inte blev någon utgång direkt. ;) Har haft en riktigt, riktigt bra dag! Tack alla som har förgyllt den och alla gratulationer jag har fått!  


                                                 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 22 oktober 2012 10:30

 


Just nu är det ingen vidare bra reaktion när jag ser mig själv, min kropp i spegeln. Undviker så mycket jag kan att inte titta i spegeln när min kropp syns för mycket, för klarar inte av smärtan när jag ser den, vill inte se hur stor den här blivit. Mår typ skit då när jag ser mig i spegeln.

Annars så brukar jag spegla mig som alla andra när jag sminkar mig osv. Har väl ingen direkt reaktion då. x)


/E med två i

Av Eveliina med två i - 22 oktober 2012 07:00

Idag fyller man 18 år!!! ;) Grattis till lilla mig, haha!      


               


   


/Puss och kram E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards