I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 19 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 19 oktober 2012 19:34

Nu har man alltså tagit sig hem igen. Både buss- och tågresan flöt på jättebra och satt och chillade med musik typ hela vägen medan det regnade utanför. Kan vara riktigt mysigt att åka tåg, bara vara liksom.

Blev en lite stressig morgon. Vaknade och kom typ 20 i åtta till köket (jag hade hand om frukosten) och tänkte att jag hade gott om tid. Det blev typ kaos och glömde massa saker, men lyckades ändå mot alla odds bli klar till typ åtta, haha! 

Sen städade jag lite och packade och gjorde i ordning lite grejer och så. Hade sjukgymnastik sen och efter det mindfullness som jag inte kunde slappna av på för fem öre. Hade typ ovanligt lång mindfullness (självklart idag när jag inte har tid egentligen...) och blev bara mer och mer stressad. Sen tog det äntligen slut och jag fick skynda mig för att uträtta lite saker innan lunchen. Åt och kollade så att allt var med (känns ändå som om jag glömt något...). Skyndade mig sen till bussen. Puh!! 

När jag kom hem åt jag middag och sen bara suttit och tagit det lugnt på rummet framför datorn och varit ute på en härlig promenad också. Kändes som om jag kunde gå hur långt som helst nästan.

Ikväll händer inte så mycket alls. Ska bara vara hemma, har lust att se på en film, men får se.

Imorrn blir det att fira (!) mig och träffa några kompisar förhoppningsvis. Blir nog bra det!

Have a nice weekend, sweeties!

 


 


 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 19 oktober 2012 10:00

Visste inte riktigt vad jag skulle skriva på den här punkten, men jag tror jag vet.

Jag är nog ganska stolt över mig själv för att jag inte vikit mig för anorexin. Jag har fortsatt att äta fast kläderna sitter åt och jag känner mig som världens fetaste person. Jag har inte gett upp, packat väskorna och åkt hem. För jag vet att det inte kommer att hålla där. Och just nu är inte min motivation där den skulle vara, but I keep on going i alla fall. Har en massa dumma tankar och vill gå ner i vikt, men försöker putta undan dem, orkar inte ta itu med. Och jag är stolt över att jag kommit så här långt som jag har gjort, om man jämför med t.ex i vintras... Jag har börjat äta normalt, börjat äta sötsaker igen, gått upp till bmi 20... Har gjort en hel del framsteg sen jag började min resa, och än är den inte slut.


393814_549796378379951_1526146343_n_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards