I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 9 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 9 oktober 2012 20:35

Usch! Sov hemskt i natt! Vet inte riktigt varför, men jag sov ganska ytligt och vaknade flera gånger. Jobbigt!

Imorse skulle jag göra min första frukost. Gick sådär och hade lite smått panik. Visste ingenting, vart allt var eller vad som skulle fram osv. Men det gick bra till slut. Gjorde havregrynsgröt som jag lyckades bränna och salta för mycket. Mums...!

Sen hade vi ett infomöte om lite ändringar på Capio. Vi ska få ett nytt schema med nya tider. Får se hur det kommer att vara, med start på måndag.

Vi hade städdag idag också. Fick dammsuga övervåningen. Blev helt knäpp på dammsugaren för det lossnade delar från den hela tiden... -.-'

Till lunch blev det tacopaj. Riktigt gott! Gillar faktiskt pajer! :) Sen efter lunch var det dags att bege sig till bussen för att åka in till stationen och sen ta tåget. Det flöt på jättebra fram tills jag skulle byta tåg. Nästa tåg jag skulle med var försenat och jag fick sitta där och frysa en stund. Har varit svinkallt idag! Typ vinter redan. :(

När jag kom hem stod Lydia och väntade på mig hemma. Så kul att se henne. :) Det var så längesen jag träffade henne! 

Vi båda var jättehungriga men fick vänta i typ en timma tills vi kunde äta för min brorsa hade typ inte börjat med maten än... -.-'

Sen när vi hade ätit så drog jag och Lydia till ett köpcentrum och kollade lite där. Vi gick runt lite och hade det jättetrevligt och kul. :)

Sen gick vi hem till mig och åt kvällsmat. Nu har Lydia gått hem och själv så ska man kolla på Svenska Hollywoodfruar. Awesome! ^^


                         


/E med två i

Av Eveliina med två i - 9 oktober 2012 10:00

"I'm on my way to brighter days". Det är nog ganska uppenbart vad jag egentligen menar med mitt bloggnamn. Det syftar ju självklart på att jag är på väg mot ljusare dagar, bort från det här mörkret, det här anorexihelvetet, finna mig själv och trivas med den jag är och det jag har. Få ordning på mitt röriga liv helt enkelt. Jag tog faktiskt nästan slumpmässigt ett citat från Weheartit som jag gillade och ville ha på min header, och det var inte förrän efteråt som det verkligen slog mig hur bra det passade in på min blogg.


Tumblr_lxwu0tcvuu1qfwxapo1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards