I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 5 oktober 2012

Av Eveliina med två i - 5 oktober 2012 18:58

Har varit en sådär dag idag. Var en väldigt seg morgon men solen sken för en gångs skull. Efter lunch hade jag samtal, och det var kort med okej. Pratade lite inför helgen och nästa vecka. Flyttar ut till Villan efter frukost på måndag och imorrn ska jag och några till stan och fika utan personal! Ska bli jättekul och trevligt! Ser jag fram emot. Får se vad jag tar, har inte bestämt mig för något ännu. Tips? Verkar som om det blir Espresso House.

Tänkte gå ut och gå efter mellanmålet, men just DÅ skulle det ju sätta igång och vräka ner ute. Väntade och hoppades förgäves att det skulle sluta regna. Ångrar att jag inte gick ut på morgonen när det var så fint väder... Fick ångest efteråt och det blev ganska jobbigt och visste inte riktigt vart jag skulle göra av mig själv. Känner mig bara så fel, fet och allt känns motigt under de här stunderna. Hatar min kropp så...

Efter vilan kollade jag in en massa bal- och studentklänningar och stundentmössa. Längtar! Ska bli så roligt! 

På frukten hade jag ganska ont i magen av någon anledning. Jobbigt. :( 

Hoppas min helg blir bra. Det är sista helgen på k2. Har inte funderat så mycket på att jag ska flytta till Villan, har väl inte orkat eller nåt... Hoppas bara att det blir bra.

Trevlig helg allihopa!  

 

Min framtida balklänning...?

 

 

'  

 

/E med två i  

Av Eveliina med två i - 5 oktober 2012 09:30

Helt seriöst så var det senaste jag köpte frimärken (haha!). Inte så jätteintressant men... xD Innan det vet jag inte riktigt vad det var jag köpte senast... O.o Känner att mitt minne är på topp som vanligt!   


Var skitfula hönor på... 

 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Oktober 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards