I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 29 september 2012

Åt helvete...

Av Eveliina med två i - 29 september 2012 20:49

Min dag började väldigt segt och jag var supertrött och seg och deppig. Har gått åt helvete med näringdryckerna och jag har inte lyckats få i mig en enda... Är så jävla dålig! Har liksom inte vågat säga nånting till mina föräldrar... Varför ska det vara så svårt??? 

Gjorde i alla fall typ ingenting hela morgonen och eftermiddagen. Bara satt framför datorn, åt, och tog en promenad när det inte regnade.

Till mellanmål blev det en smoothie. Gjorde den på yoghurt och en massa bär. Mumsigt!

Sen efter middagen fick jag skjuts ner på stan för att träffa underbara Elin!   Vi gick till ett café och satte oss där, beställde en caffe mocca med grädde var (som var riktigt god) och snackade och hade det mysigt i typ två timmar. Tack för att du finns, gumman!

Drog sen hem till mig, kelade lite med Tussen och käkade kvällis. Åt mitt goda bröd. MUMS!

Sen var hon tvungen att åka hem. Sad face på det. :( Jaja, hoppas vi syns igen inom en snar framtid! Miss ya! Saknar hela min klass och jag hoppas jag kan hälsa på dom i skolan snart!

Nu sitter jag här med en del ångest och oro. Skäms så för att jag misslyckats så brutalt med näringdryckerna. Åååh, orkar inte... Vikten kommer väl vara helt åt helvete på måndag och jag vill inte veta... Vill typ dö... Hoppas jag överlever...


Mitt mellanmål:


Caffe mocca:

 


Söta Elin med Tussen, såå bedårande!

 


/E med två i  

 
 
Erika

Erika

29 september 2012 21:58

hejhej, i min blogg så har jag frågestund, 10 st som ställer flest frågor får en länk. Direktlänk: http://myy-life.bloggplatsen.se/2012/09/29/8727651-fragestund/#kommentarer

http://myy-life.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Anna

30 september 2012 08:46

Nu menar jag inte att det är bra att du inte får i dig näringsdryckerna...men försök att få i dig lite större mellanmål, ta lite extra mat till lunch och middag, det behöver inte gå åt helvete med vikten om du verkligen anstränger dig och kämpar nu! Kram!

Eveliina med två i

30 september 2012 19:50

Jag skötte mig faktiskt riktigt bra med maten, och tog liksom kladdkaka och så och två mackor till mellis idag! Hoppas jag räddat situtionen lite i alla fall. Tack för tipset! Kram!

 
Em

Em

30 september 2012 09:28

du har ju ändå kämpat på bra med allt, t.ex fikat, så bekymra dig inte så mycekt!! vet du ungefär hur lång tid du har kvar i behandling?

http://addictedtorunning.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards