I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 22 september 2012

Av Eveliina med två i - 22 september 2012 20:45

Det har varit en ganska bra dag idag faktiskt. Har känt mig ganska glad och har kunnat skratta sådär äkta och haft kul.

Tog en promenad innan lunch. Det var riktigt kallt ute idag och jag kände att jag skulle behövt vantar nästan! Sen blev det korvgryta med couscous till lunch, men det var väntat. ;) Har varit mycket på k1 idag, mest beroende på att jag varit själv på k2 från typ efter frukost till middag. Fick t.o.m fika där med dom. Kändes nästan lite konstigt att få sitta i den matsalen igen. ;)

Men efter middagen började en massa jobbiga tankar och känslor komma till mig och jag haft ångest sen dess. Känner mig sådär fel, tjock och tråkig. Allt känns mer eller mindre jobbigt just nu. Hoppas det blir bättre snart...


Till kvällsmat blev det räkmacka. Jag gillar ju räkor så jag tycker det är ganska gott. Fast mådde illa och så, så det var inte så kul. :(

Ikväll blir det väl TV:n igen som gäller, men får se om jag orkar.

Ha en mysig lördagskväll!

 

 

 

Nu är det förresten exakt en månad kvar till min födelsedag. Undrar hur jag kommer fira den?  


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards