I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 21 september 2012

Av Eveliina med två i - 21 september 2012 18:51

Har varit en fruktansvärt tråkig dag och det är ett under att jag inte dött av tristess. Har regnat heeeeeela dagen, från morgon till kväll, så jag har inte kunnat ta min promenad idag. Sad face. :(

Har haft samtal idag och det gick okej. Pratade lite om kommande vecka. Jag ska testa att äta några gånger i Villan och sen ska jag på perm nästa helg. Det blir nog bra.

Annars har det inte hänt ett skit på hela dagen. Man har bara suttit inne och degat i soffan och glott på TV eller spelat Wordfued typ. Haha, liv man har...

Till middag fick vi lite fredagsmys faktiskt. Det blev tacos. Gott! Och ikväll ska vi baka scones och käka till kvällis. Det blir mums! Längesen jag åt alldeles nybakat bröd, och det som är så otroligt gott! Sen ska vi sätta på en film tror jag. Det blir typ Breaking Dawn. Har bara sett den en gång så atte. 

Ha en trevlig helg allesammans! 

 

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards