I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 19 september 2012

Av Eveliina med två i - 19 september 2012 20:30

Höll på att glömma - det är en speciell dag idag! :) Min lillasyster fyller nämligen år idag! Grattis, little sis! Älskar dig och önskar jag kunde vara hemma just nu och fira dig! Hoppas du får en fin födelsedag och gillar mina presenter! Puss på dig!  Får fira dig när jag kommer hem nästa gång!  


                             


/Massa pussar och kramar till den här lilla gullungen!    

Av Eveliina med två i - 19 september 2012 19:06

Sov fruktansvärt dåligt i natt! Har sovit dåligt sen jag kom k2 men de två senaste nätterna har varit extremt! Tar jättelång tid att somna, och när jag väl lyckas vaknar jag hela tiden. Runt två har jag vaknat, helt dränkt i svett och jättekissenödig och jag har behövt springa på toa med en gång! Sjukt jobbigt! Tror jag sover så dåligt p.g.a min dumma förkylning. Hostar och håller på. Hoppas verkligen det blir bättre snart! Känner att jag behöver en god natts sömn...

Var lite svårt att välja kläder i morse också. Testade en kjol, som nu satt exktremt tight och jag tog snabbt av mig den... Kändes fruktansvärt!

På morgonen kom det massa skrurar och var uppehåll om var annat. Jag och en till tog tillfället i akt när det var uppehåll, så att det inte skulle bli som igår. Började regna när vi var ute och gick och vi var lite blöta när vi kom fram kan man säga...

Sen har dagen bara rullat på. Till lunch blev det grönsakspaj, vilket var gott. Efter lunchen hade vi sjukgymnastiksgruppen, fast vi bara två stycken den här gången av någon anledning... 

Till mellanmål blev det bulle, vilken var helt okej. Sen hade jag samtal med min behandlare. Kändes lite sådär. Hade ont i magen efter fikat också. :(

Efter middagen har det varit lite jobbigt med en del tankar och känslor. Har lite ångest och känner mig nedstämd. Hoppas det går över snart och det känns bättre...

 

 

 

/E med två i

Av Eveliina med två i - 19 september 2012 10:00

       


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards