I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 september 2012

Av Eveliina med två i - 17 september 2012 19:00

Dagen började med vikt. Gick väl sådär och var jobbigt, men kunde ändå släppa det sen, om man säger så, och fokusera på annat.

Sen så hade jag sjukgymnastik och efter det lunch. Det blev korv med potatis och stuvade grönsaker. Gick ner det med till slut, haha.

Sen hade jag samtal. Det kändes ganska bra faktiskt. Pratade lite om vad vi skulle jobba med i framtiden och det lät bra. Gjorde inga direkta förändringar vilket kändes skönt.

Sen har dagen bara flytit på rätt bra annars. Varit ute på promenad med en kompis, ätit det ska, osv. De senaste dagarna har det känts mycket bättre om man jämför med de två senaste kaotiska veckorna.



/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards