I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 september 2012

Av Eveliina med två i - 15 september 2012 18:02

Har varit en ganska bra och mysig dag faktiskt. Hade min nya klänning idag, och efter frukosten begav sig jag och en till till stranden för att fota lite, med mig som modell. ;) Blåste som attan och var svinkallt, men det var kul ändå.

Sen har dagen bara flytit på. Var en sväng på Hemmakväll och hyrde tre filmer. Hoppas de är bra. Ska börja titta på en av dom redan ikväll. Myyys! Sen har jag varit på promenad också och det var skönt det med. Var varmare i luften nu faktiskt, fast det blåste fortfarande rätt mycket. Typ orkan ute.

Blev körvgryta till lunch idag, men det var väntat. ;) Och så blev det potatis igen till middag!! Vi har seriöst fått det varje dag i minst en vecka nu! Börjar bli liiiite trött på det, haha.

Det har som sagt varit bättre med måendet och tankarna idag, men hatar fortfarande min feta kropp något så enormt. Usch! :( Magen bara hänger över byxkanten och veckar sig...

Är ganska trött nu, det blev ganska sent igår. Jag och en annan var uppe länge och snackade och skrattade och hade det jättekul. Gjorde verkligen min vecka typ. Behövdes nog! :)


Jag idag:


Bilder som vi tog idag:

   

                                                           


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards