I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 14 september 2012

Grey day

Av Eveliina med två i - 14 september 2012 19:11

Har varit lite bättre idag, men tankarna finns fortfarande där hela i bakhuvudet och gör sig påminda då och då. Sjukt jobbigt och jag skäms så för min kropp. Känns så fel att jag måste gå upp önnu mer när jag redan är normalviktig nu... 

Humöret pendlar en hel del, men är mycket neråt. Har ev. en deprission och ska kanske få medicin för det, men får se.

Vaknade till en dyster, blåsig och regning morgon. Efter frukost hade jag samtal och det gick väl lite sådär. Har inte hänt mycket alls annars idag. Var rädd att min promenad idag inte skulle bli av eftersom det regnade (vi får inte gå ut då) men till slut blev det uppehåll och jag var snabbt ute och tog tillfället i akt. Regnade och så på vägen men det var ingen fara. Efter lunch hade jag taktil. Det var skönt. Råkade snarka till några gånger och jag hoppas inte hon hörde det, hehe.

Inväntar just nu kvällsmaten och sen blir det att sätta sig framför TV:n och se på 2012. Det blir mys! Trevlig helg på er!


 


/E med två i

 
 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

14 september 2012 21:55

Jag vet, det är jättesvårt och man måste kämpa varje dag med att välja rät väg, men det är bara att göra't. Hejja dig!

Kram

http://patriciac.blogg.se

 
fanny

fanny

14 september 2012 22:13

Jag ser också på 2012 ikväll!! :)

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Ingen bild

anonym

14 september 2012 22:49

Varför får ni inte gå ut när det regnar? Kram på dig, älskar din blogg!

Eveliina med två i

15 september 2012 18:31

Roligt att höra och vad glad jag blir att du tycker så! :D
De anser väl inte att det är normalt beteende att gå ut när det är dåligt väder ute, att det inte ska vara något tvång eller något.
Kramisar!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards