I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 10 september 2012

So messy...

Av Eveliina med två i - 10 september 2012 21:23

Det har varit en riktigt hemsk och känsloladdad dag. Dagen började med vikt och jag bröt ihop, för att jag den hade tagit ett skutt igen, som väntat egentligen p.g.a näringsdryckerna. Men det var ändå sjukt jobbigt. Ville inte och hade jättesvårt för att ta min näringsdryck på morgonen sen. Allt inombords skrek bara NEJ! Tog typ en och en halv timma innan jag druckit upp den till slut.

Till middag blev det chorizo och ris. Jaja, misstänkte att korv skulle komma så småningom igen. Och kryddig var den också. Usch, haha!

Har haft samtal idag och det var också jobbigt. Vågar inte gå in närmre på det och så.

Allt känns bara upp och ner just nu och jag vet inte riktigt vad som är rätt eller fel eller vad jag vill. Det är tufft. Riktigt tufft. Ohch är rädd för vad som kommer att hända nu... Undrar hur det kunde bli så tilltrasslat alltihop.

Har varit jobbigt hela dagen, men nu på kvällen känns det ändå lite bättre och jag känner mig inte lika död längre om man säger så. Fast är grymt trött och ska sova snart. Ska bli skönt! Gonatt allihopa!


Tumblr_ltloty5qqc1qbk0rto1_500_large


/E med två i

 
 
Ingen bild

Johanna

10 september 2012 22:14

Hur mkt hade du gått upp till idag? Det är vanligt att det blir ett lite större hopp med vikten precis när man lagt till näringsdrycker men det planar ut ganska snabbt :)
Hur mkt har du kvar att gå upp? Tänk på hur skönt det kommer vara när du är där och slipper fokusera på viktuppgången! :)
Hoppas att din behandlare tar hand om dig och att du får hjälp med att hantera ångesten och lära dig att tycka om dig själv för den fina tjejen du faktiskt är!! Om han inte kan hjälpa dig (han verkar inte vara så bra) tycker jag att du ska begära att få nån annan behandlare eller sluta på Capio.
Ta hand om dig!!

Eveliina med två i

11 september 2012 19:33

Nästan två kilo :( ja, jag vet det men det är ändå sjukt jobbigt :/
Vet inte riktigt :s vill typ inte veta heller... känns som om det är jättelångt kvar men ändå inte.
ja, tanken har slagit mig ibland men får se hur det går. Är ganska oroligt och rörigt just nu så jag vet inte.
Tack!! Kram!

 
Sofie

Sofie

10 september 2012 23:12

Tack. Det har tagit lång tid att våga släppa den kontrollen, men jag inser att jag inte vinner något på att se siffrorna. Ställer bara till det...
Fortsätt kämpa på. Försök lita på att de vet vad de gör. Kram!

http://skrivetavsofie.blogg.se

 
fanny

fanny

10 september 2012 23:53

Min dag har varit okej, men nu på kvällen gjorde jag och en vän "slut" Vi bara bråkar ändå.. Men annars ok. Tittat på Skilda Världar med syster... Jag förstår att det är tufft:( Men du kämpar på bra! Ja, det tycker jag. Men till våren eller tidigare ska jag bli blond! Gillar att variera lite. Kram <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

Patricia♔ ᴳᴽᵀᴱᴮᴼᴿᴳ

11 september 2012 14:10

Sluta inte kämpa vännen. En dag kommer du nå målet och vara frisk. Dagarna kommer gå upp och ner och vissa perioder kommer vara värre än andra, men det går.
Kram

http://patriciac.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards