I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 5 september 2012

A little bit better

Av Eveliina med två i - 5 september 2012 19:05

Mår faktiskt bättre idag och det känns bättre på k2. Det är ganska mysigt faktiskt och vi är bara fyra stycken just nu, men jag saknar dom på k1 och att kunna röra mig där. Räcker typ med att jag bara visar mig där så får jag en tillsägelse. Fattar inte vad det är med peronalen där, de har blivit jättesura, i alla fall mot mig... Hade samtal med min behandlare idag också och jag tyckte att han bara skällde ut mig idag gång på gång, mest för att jag inte förstår grejen med näringsdryckerna och att jag inte vill ta dom eftersom jag tycker att inte jag behöver dom. Men då sa han att jag skulle fundera på vad jag gjorde här, att det kanske inte var rätt ställe för mig, osv... Fattar ingenting. Fattar inte vad det är med alla! Suck...

Till lunch blev det korv igen med potatismos för första gången. Mådde illa efter halva portionen. Usch!!

Har i alla fall varit duktig och tagit alla mina näringdrycker idag. Blöööh... vill inte! Kommer rulla fram så småningom...

Var ute på promenad med en tjej också och vi gick bland annat förbi fyren här och tog lite bilder. Det var så fin utsikt. Det har varit rätt så okej väder, men det har blåst som attan!

Har också fått frågan om vad det är för skillnad på k1 och k2. Det är knappt någon skillnad alls faktiskt bara att det är olika hus och på k2 så har man kommit en bit längre än dom på k1, det kommer alltså inga nya hit om man säger så. Här har man kanske liiiiite mer frihet och får göra sitt mellanmål själv, och att det inte är någon nattpersonal här. Ärendeturen är oftast på onsdagar här och vi har gemensam städdag på tordagar. Usch, haha!


Igår kväll spökade det typ här. Det var skitläskigt och jag trodde jag skulle dö, haha! Vi hörde typ konstiga ljud och telefonen ringde plötsligt, men när jag svarade så var det ingen där... Visade sig sen att det var en personal som hade ringt från k1 men det visste ju inte vi. Haha, det var superläskigt! Men det gick ändå bra att sova första natten här sen.


Jag idag:

   


/E med två i  

 
 
Caroline

Caroline

5 september 2012 20:05

Jag går på öppenvårds behandling. Mat träning, mat schema, psykolog allt sånt :)
Kämpa på du med! Du är jätte duktig.
Fast kan hålla med om att korv inte är så toppen :) hihi

http://Carro6.blogspot.com

 
fanny

fanny

5 september 2012 23:11

Vad konstiga de verkar. Kan ju inte vara sura. Klart du vill visa dig på k1, det är ju ditt första "hem" där. En del människor är helt körda. Inget att bry sig om. Kram på dig! <3

http://blanchettleaf.blogspot.se

 
Sophia

Sophia

7 september 2012 11:32

Den förbaskade korven :P haha

http://Www.soophiiiaa.devote.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
<<< September 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards