I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 29 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 29 augusti 2012 19:42

Har varit lite seg och konstig i huvudet idag. Har varit lite sån det senaste. Kan bero på att jag inte sover så jättebra längre. Hoppas det blir bättre snart! 

Började dagen med frukost och sen virkade jag lite. Sen var det dags för mindfullness. Hade lite yoga. Var nästan jobbigt, haha!

Efter lunch skulle jag ha haft samtal, men jag glömde bort det så jag hade det halv fyra istället. Vi redde ut det sista om permissionen, med bussar och så. Ska ta det allra allra sista imorrn bitti. Hoppas allt flyter på med tåg och tider och så. Men det blir nog bra (håller tummarna och är jättenervös!). Är rädd och orolig för att det ska bli en massa bråk och tjafs hemma, och det vill inte jag! Ska verkligen sköta mig med maten och så.

Tog en promanad med en vän förut. Det var riktigt varmt ute.

Annars har jag haft taktil idag. Det var riktigt skönt!


       


Hade ett lite äventyr nu på kvällen. Jag och Crinis tog oss en liten tur till stranden på eget intivativ, hehe. Gud, vad busiga vi är! Det var jättekul och vi hade det riktigt mysigt där. ;) Fast personalen var inte så glada när vi kom tillbaka tyvärr... Hoppas vi inte får skit för det här! Men jag tyckte det var deifinitivt värt det och höjdpunkten på dan! Tack för att du gör min dag, gumman!


         

Underbaroch otroligt fin!  

 

/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards