I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av Eveliina med två i - 26 augusti 2012 22:32

God kväll! Morgonen började med dunder och bark ute och regnet bara vräkte ner. Har sovit ganska såligt inatt för att jag vaknat flera gånger, en del p.g.a åskan. Tycker det är jättemysigt med åska, speciellt när man sitter inne och myser framför TV:n, men inte på natten. Så är en trött chey nu.

Har varit en ganska lugn och bra dag annars. Såg på film i morse, en komedi, som var helt okej.

Maten idag har varit lite konstig idag om man säger så. Den har vairt försenad hela dagen, redan från frukosten. Till lunch fick vi falukorv. Men det var inte sååå illa faktiskt. Var ett tag sen vi fick korv nu så det var väntat. Till mellanmål fick vi kanelbulle. Är väl inte så där jätteförtjust i bullar, men det var okej och gick bra. Känns dock av någon anledning som om jag har ätit för snabbt hela dagen. Jobbigt!

Efter mallanmålet gick jag ut på en promenad, det var skönt. Sen satte vi igång med projekt "Färga mitt hår!". Fick hjälp av två stycken här. Tack tjejer! Är mycket nöjd med resultatet! Färgningen drog ut lite på tiden så fick komma lite senare till middagen, som jag snabbt åt upp sen.

Annars har jag inte gjort mycket annat. Imorrn är det en ny vecka, vilket innebär vägning. Usch, vill inte tänka på det! Mår jämt så dåligt vid vägningen. Vill inte! 

Vet inte vad vågen kommer att visa. Har ingen aning faktiskt. Hoppas bara att det inte är ytterligare ett kilo, att det har planat ut lite i alla fall. Hope for the best - Plan for the worst...

 

Morgonen började med regn....

 

 

Färgningen:

       

 

Resultatet - Vad tycks?

     


/E med två i

Av Eveliina med två i - 26 augusti 2012 13:44


Kram på er!!

/E med två i
  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards