I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 31 juli 2012

Ätit köttfärspaj och äcklig lakritsglass!!

Av Eveliina med två i - 31 juli 2012 14:39

Har hänt en del nu. Till lunch blev det köttfärspaj. Har haft svårt för pajer men det gick bra, fastän det fanns med äckliga oliver. Vet inte om jag någonsin har ätit paj faktiskt. Men det var väl okej.

Till mellanmål blev det glass. Inte ätit det sen början av förra sommaren, så det var sjukt längesen det också. Och självklart var det tvunget att vara lakritsglass. Jag hatar lakrits! Finns inget värre! Så det känns jobbigt nu efteråt med ångest och så. Om jag nu skulle äta glass igen kunde det faktiskt ha varit någon jag tycker om istället för att offra sig för lakrits! Men, men, vad hade jag för val? Fick ta och tvinga i mig den där äckliga glassen i alla fall... Usch!!!


Såg inte direkt ut som på bilden men...


/E med två i

 
 
Malin

Malin

31 juli 2012 16:53

Frågor/funderingar:

Finns det ett vegetariskt alternativ för de som inte äter kött?

Jag förstår att man måste äta upp allt och att man måste äta allt som serveras. Men jag tycker ändå att det kunde vara bra om det fanns en del alternativ, t.ex två alternativ att välja mellan varje måltid (fast med samma kalorimängd så klart). Det måste ju ändå vara okej att ha anorexi och faktiskt inte tycka om t.ex korv eller lakrits. Jag tycker själv inte om korv eller lakrits och jag kommer aldrig att göra det, oavsett om jag skulle få anorexi eller inte. Måste alla med anorexi lära sig att äta ALLT? Det är ju ändå normalt och väldigt vanligt att man inte tycker om vissa saker och att man t.o.m har JÄTTESVÅRT att äta vissa saker. Lite tankar bara...

http://citronsocker.blogg.se

 
Thessan

Thessan

31 juli 2012 17:17

vi hade det jättemysigt men nu har mamma åkt hem.blir en lugn kväll här, känns som att en förkylning är på g... håller med dig lakritsglass är nåt av det värsta som finns, jag hade nog inte fixat att få i mig den. vad händer egentligen om det är någon som vägrar äta nåt, jag menar, alla kan ju inte tycka om allt....???

http://amigurumiblogg.bloggplatsen.se

 
Ingen bild

Hanna

31 juli 2012 19:59

Har din mens försvunnit när du fick anorexi? <3

Du kommer att klara det här, du är stark!
Jag tror på dig!
Kramis. <3

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards