I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 30 juli 2012

Av Eveliina med två i - 30 juli 2012 21:46

Har varit en lite jobbig dag idag och känt mig gråtfärdig då och då så fort jag tänkt på vikten och min kropp. Jag kan verkligen se att jag har gått upp i vikt, vilket känns lite jobbigt. Har varit en sväng till apoteket och hämtat ut medicin och sen haft samtal med min behandlare. Var av någon konstig anledning helt seg och trött i huvudet idag så var väl lite borta under samtalet. Vi gjorde i alla fall en ny behandlingsplan för den här veckan och pratade lite. Har annars fortsatt att äta och vila som vanligt idag.

Mår lite bättre nu än tidigare idag i alla fall. Åt en knäckemacka med gurka, smör och ost, mjölk och risifrutti till kvällis. Ännu en grej som jag inte ens kan komma ihåg senaste gången jag käkade det. Kan inte heller säga att jag saknat risifrutti direkt. Men gick bra att äta ändå. Har inte så mycket att välja på...


Tumblr_m7jmikixba1qe5mx6o1_1280_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 30 juli 2012 09:35

Vägdes alltså i morse och fick lute av en chock av siffrorna på vågen. Den visade + 2,4 kg!!! Att det ens är möjligt ens gå upp så mycket på en vecka! Det kan ju inte vara hälsosamt! Är verkligen jättemätt efter frukosten också så magen bara putar ut och känner mig som en uppsväld ballong som bara blir större och större. Usch! Mår illa och har bara lust att spy.


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards