I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 juli 2012

Av Eveliina med två i - 12 juli 2012 16:57

Har varit en riktigt tråkig dag, men som har flytit på ändå. Fuskade vid frukosten och sen har jag gått en massa extra och smygtränat en del. Inte så bra med andra ord. Vet inte hur eller när jag ska våga ta steget och gå emot anorexin.

Kanske ska dra till Göteborg nu i helgen. Pappa ville att vi skulle prata om det ikväll när mamma kommer hem. Får väl se vad de säger, men jag är väldigt tveksam. Känns inte som om de kommer våga släppa iväg mig. Inte nu efter vikten. Men ska försöka kompromissa och se vad som händer. Kan inte göra annat än hoppas.

Vad händer ikväll?


Axs-yuecmaaa7t4_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 12 juli 2012 09:03

Gomorron!   Gårdagen var riktigt awesome och som vanligt tog den slut för fort, haha. Var med en massa underbara människor och hade det jättekul och trevligt! Tack alla som förgyllde typ hela veckan för mig!

Kom hem och la mig vid typ två, haha, och var ändå tvungen att kliva upp vid åtta för att käka frukost... -.-' Kan seriöst inte komma ihåg senaste gången jag hade en riktig sovmorgon som jag sovit till typ 10 eller nåt (det är riktigt länge för att vara mig, haha). Så är lite seg i huvudet nu men det är det värt.  

Har förresten fått reda på när jag ska besöka Varberg. Har fått en tid på tisdag. Undrar verkligen hur det kommer att gå. Kommer nog vara lite nervös innan. Hade egentligen velat åka typ nu, men tisdag är ändå inte alltför långt in i framtiden. Får se om jag grejar det fram tills dess. Känner på mig att det kommer att vara jobbigt framöver...


Jag igår när vi gjorde i ordning oss:

               


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards