I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 7 juli 2012

Av Eveliina med två i - 7 juli 2012 09:34

Förlåt, förlåt, förlåt för dålig uppdatering! Dagen gick i ett igår!  Mötet gick faktiskt bra. Vågen visade +0,8 kg, så jag har tagit igen förra veckans ras. Shit, vilken enorm lättnad jag kände! Sen pratade jag och min kontaktperson lite kort. Jag tog bl.a upp att mina föräldrar vill begränsa mig och lägga upp maten för mig. Hon sa att vi skulle ta upp det på mötet på måndag, vilket känns bra. Känns som om hon står på min sida. Hon tyckte att jag ska hitta på en massa roliga saker och leva lite. Säg det till mina föräldrar!!!

Sa till min pappa sen att jag hade gått upp. Han var typ inte ens glad, och fortfarande samma tråkiga och jobbiga kontrollant. Fattar ingenting...

Efter mötet käkade jag, var ute på promenad och så och drog sen spontant till Cornelia och vi snackade en stund. Sen drog vi hem till mig och käkade middag och efter det drog vi vidare till några andra kompisar och hade en mysig filmkväll. Riktigt bra dag faktiskt.  

Idag så ska man kanske till Törebodafestivalen ikväll och vara med Elin och Nikki. Blir nog awesome!  


525c74273f26a8aa258ed3a93de76d651341308571_full_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Juli 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards