I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 25 juni 2012

Av Eveliina med två i - 25 juni 2012 18:33

Möten var ganska hemskt. Vågen visade -0,5 kg igen, vilket inte var så bra. Min kontaktperson var lite oroad. Hon försökte prata om vikten, varför den pekade neråt och vad man skulle kunna göra åt det och sånt, men jag kände inte riktigt för att prata om det... Ett rätt meningslöst möte, med andra ord. Jag fick till uppgift att skriva upp mina tankar och känslor inför varje måltid, men har redan glömt bort att göra det så jag vet inte hur det blir med det... Hon avslöjade också att mamma och pappa skulle komma dit på möte imorrn också och att de ville att jag skulle vara med på det. Nånting säger mig att det mötet kommer att vara ganska hemskt, speciellt om de berättar om vikten för min föräldrar... Men jag vill inte gå ner mer i vikt! Och jag har bestämt mig att försöka sluta fuska med maten och äta alla mål som de ska vara! Hoppas att det kommer att gå bra.


Annars har regnet vräkt ner HELA dagen idag utan ett endaste litet uppehåll. Tog bussen istället för cykeln till mottagningen. Hoppas på bättre väder imorrn!

Lämnade in min dator på lagning igen och förhoppningsvis så fixar de den den här gången!


Jaja, man får kanske mysa ner sig med en film eller en bok eller något ikväll. Ha en bra måndagskväll!


550372_429519200405866_802682172_n_large


/E med två i   

Av Eveliina med två i - 25 juni 2012 10:16

Godmorgon! Hur är det med alla? Vaknade rätt utvilad för en gångs skull vid åtta (sovmorgon för mig, haha). Ute vräker regnet ner. Skitväder. Ska liksom cykla ner till mottagningen sen hade jag tänkt... Hoppas det blir uppehåll snart. Är annars jättenervös inför vikten. Vet liksom att jag har gått ner. När jag pratade med dietisten sa hon att om inte jag har gått upp så skulle man kanske lägga in näringsdrycker eller nåt sånt i programmet... Det tänker jag inte gå med på! Vill inte! Får väl se hur det går...

Annars händer det väl inte så mycket idag. Ska nog mest chilla och ta det lugnt eftersom det är ett sånt innesittarväder. Hoppas alla får en bra dag!


 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards