I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 16 juni 2012

Av Eveliina med två i - 16 juni 2012 20:12

Har haft en riktigt awesome dag på Liseberg idag med underbara människor som förgyllt min dag.  Skrek i stort sett på allt vi åkte, haha! Min hals kommer nog inte må så bra imorrn, men det var det värt.  Vågade åka Kanonen för första gången idag, haha. Den var kul men lite läskig också. xD Tur hade vi med vädret, det blev faktiskt riktigt fint. 

Är så glad för att jag fick åka och utan föräldrar! Har tyvärr skött mig sådär med maten ändå... Slarvat en del med mellanmålen, och åt inte upp allting till lunchen och middagen, fastän det var riktigt gott! Till lunch åt jag ungsbakad lax med typ potatisbollar och rotfrukter och någon sås. Till middag blev det kycklingsallad. Nomnomnom. Men imorrn har jag bestämt mig att jag ska sköta maten mycket bättre!

Nu är jag i alla fall sjukt trött och ska lägga mig tidigt. När jag kom hem firade vi lite mig och min syster att vi har gått ur skolan. Det blev tårta, jordgubbar och grädde, fast jag åt min kvällsmat istället. Fick lite presenter också. En jättesöt äggkopp och ett doftljus.

Hoppas alla haft en lika bra dag som jag har haft!



/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards