I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 14 juni 2012

Av Eveliina med två i - 14 juni 2012 19:00

Nu är det ett år sen jag bestämde mig för att gå ner i vikt. Om jag ändå hade vetat hur det skulle sluta...


För ett år sedan:

 


 


Idag:

   

 

/E med två i   

Av Eveliina med två i - 14 juni 2012 17:41

Haft en mycket bra dag idag.  Började med att vakna klockan fem och gjorde mig i ordning och käka frukost och sen gick jag till bussen. När vi kommit till skolan samlades hela klassen och åt en massa gott (eller aa, åt typ en macka, haha). Det bjöds bland annat på 3 liter glass, 2 kladdkakor, mina kladdkakemuffins (som faktiskt var omtyckta), 3 drickor och sen också godis. Hade det jättetrevligt. 


Sen var det dags att lyssna på en avslutningskonsert, och det var många duktiga som sjöng och spelade! När den var slut fick vi äntligen SOMMARLOV! Känns fortfarande inte som vi har det, haha. Känns som om jag ska till skolan på måndag igen och träffa alla.

Men efter konserten samlades vi alla i klassen och drog till en pizzeria och käkade och umgics lite. Jag och Nikki delade på en kycklingsallad. Omn, omn, omn! Sen drog vi till Emma och spelade lite kub (mitt lag vann), men satt mest och chilla och pratade. Har typ frusit häcken av mig hela dagen för att det har varit ett riktigt skitväder ute... -.-' Ganska stor skillnad från förra året, då det var soligt och varmt. Vill ha tillbaka värmen!

Men nu har jag sagt hej då till alla i klassen. Känns konstigt att ha sommarlov nu ju, haha. Kommer sakna min underbara klass!  

Hoppas alla får en jättefin sommar och riktigt njuter av den! Puss och kram!   


                                        

           


/Kramar E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards