I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 juni 2012

Av Eveliina med två i - 12 juni 2012 19:31

Sitter på min säng nu efter en skön promenad och en varm, härlig dusch och funderar lite. Funderar och oroar mig för morgondagen. Vill inte till mottagningen och väga mig och ha ett meningslöst samtal. Är rädd för att ha gått ner jättemycket i vikt (vilket jag vet att jag typ har...) och för vad som kommer att hända då. Vill prata om det här med någon men vet inte vem... Vill berätta för min mamma men vill inte att hon ska fråga om vikten imorrn... Hon vill ju så gärna gå tillbaka till när hon och pappa lade upp maten. Om de bestämmer sig för att gå tillbaka dit tänker inte jag äta! Och jag har ju skärpt mig de senaste dagarna, fast de ser ju förstås inte dom... Vet inte hur det här ska gå. Är jätterädd och orolig... Vill gärna åka till Liseberg med ett gäng kompisar på lördag, men tror inte de vågar släppa iväg mig änu på något sådant, tyvärr...


Tumblr_m4jol3pj3z1ql4pg0o1_500_large

/E med två i

Av Eveliina med två i - 12 juni 2012 16:13

Varit hos sjukgymnasten nu och det var sjukt seeeeeegt! Trodde jag skulle somna i slutet seriöst! Fick typ kämpa för att hålla ögonen öppna. Vet inte riktigt var all denna trötthet kommer ifrån?! Sover ju liksom jättebra på nätterna och lägger mig tidigt... Fast kan seriöst inte komma ihåg senaste gången jag hade sovmorgon och fick sova så länge jag vill...

Hur som helst gick jag och min sjukgymnast igenom vad vi hade gjort under de här gångerna vi träffats och sammanfattade allt. Det var sista gången och som jag fattade skulle vi avvakta innan vi bokade in någon ny tid eller nåt sådant. Sa inte så mycket utan det kändes mest som om hon satt och tittade på mig medan jag tittade ner och mumlade lite svar, mest "jag vet inte". Hade lite svårt att koncentrera med på vad hon sa ibland och fattade inte allting, haha.


Om en stund är det i alla fall middag. Får se vad det blir. Sen ska jag nog bege mig ut på en promenad. Det gick bra med mellanmålet. Åt upp allt! Duktig chey.


 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 12 juni 2012 13:40

Då har man precis kommit hem efter en ganska ovärd dag i skolan. "Slutade" tidigare idag eftersom vi hade typ inställda lektioner det sista så vi drog hem. Ingen aning om vad jag ska göra nu fram till typ tre. Ska käka mellanmål då (själv, men det ska nog gå bra) och sen cyklar jag ner till mottagningen för sjukgymnastik. Undrar vad vi ska göra den här gången.

Mår lite sådär just nu. Känner mig lite depp av någon anledning. Vill inte vara ensam men har ändå ingen lust att prata med någon. Hmm, knepigt. Har typ ingen energi eller nåt. Har faktsikt skött mig ganska bra med maten de senaste. Till lunch var det typ färsbiffar med klyftpotatis och grönsaker. Det var gott, fast potatisen var lite för salt.

Nu ska jag försöka hitta något att fördriva tiden med. Bloggar mer senare. Ciao!





/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards