I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 1 juni 2012

Halkar bakåt...

Av Eveliina med två i - 1 juni 2012 18:45

Har avklarat första veckan med fulla dagar i skolan nu.  Känns bra, och jag verkar kunna hänga med, utan att det blir för jobbigt. Har varit kul att umgås mer med klassen, och dessutom har jag inte smygtränat lika mycket, har inte haft tid helt enkelt.  Lämnade in min fotouppgift idag, och det kändes rätt bra. Hoppas, hoppas verkligen att jag får mer än G i foto...

Nu är det bara två inlämningar kvar i historia och sen är jag så gott som fri!  Nu laddar man inför Vampire Diaries!  


Har väl gått sådär annars den här veckan med anorexin... Eller nej förresten, det var nog en underdrift. Har gått skit med att gå emot anroexin. Har halkat dit massor med gånger och fuskat och rört på mig extra, speciellt idag... Vet inte riktigt vad jag vill. Vet inte riktigt hur jag ska fortsätta. Det känns som om jag äter för alla andras skull, inte för min egen, och det är fel. Vet inte hur jag ska få tillbaka motivationen, vet inte ens om jag vill bli frisk... Vill bara dra ner på maten hela tiden och träna bort allting. Det känns liksom som om jag mår bra av det, hur sjukt det än låter. Därför är det så svårt att släppa taget och hitta viljan att bli fri. För ärligt talat stör jag mig inte på sjukdomen så mycket. Usch, vad hemsk jag låter! Hemsk som liksom kastar bort allting genom att lyssna på anorexin hela tiden och sviker alla andra. Men vet som sagt inte hur jag ska fortsätta... Vet inte hur jag ska hitta rätt igen...


387812_346912531985644_100000007007958_1403402_813418016_n_large


/E med två i

 
 
Ingen bild

anonym

1 juni 2012 20:23

du får fanimej inte ge upp! du ska bli frisk, men för det MÅSTE du kämpa. sluta träna, sluta dra ner på maten, det kommer gå bra om du bara vågar gå emot! KÄMPA

Eveliina med två i

1 juni 2012 21:16

Jag vet att jag borde det, du har rätt! Men det är så svårt, och jag har svårt att tänka mig som frisk faktiskt. Usch, måste hitta den där viljan, men vet inte hur.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29
30
<<< Juni 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards