I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 maj 2012

Av Eveliina med två i - 27 maj 2012 18:43

Fick min kycklingsallas ändå, och oj, vad mätt jag blev! Började typ ta emot efter halva, men jag åt upp ändå. Puh! Men gott var det i alla fall.


Imorrn är det skola igen, och då ska jag testa gå hela dagen. Undrar hur det kommer att gå. Hoppas det blir bra ändå.


Tumblr_m4mekpikv01r2s6who1_500_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 27 maj 2012 16:54

Hade typ glömt bort att det är mors dag idag (som vanligt), så jag har inte direkt fixat nägot till mamma, hehe. Firade henne med tårta förut, fast jag åt mellanmål istället. Blev faktiskt nästan lite sugen.

Har tillbringat stort sett hela dagen i solen och fått ordentligt med färg. Det gillas. (Y) Nu är sommaren här! 


   


Men dagen har inte flytit på utan något bråk eller gräl. Mamma var på mig förut om att jag måste börja öka på mina portioner, annars blir jag inte frisk. Saay whaaaat??? Sen när ska jag öka på dom? Låter som om man ska lägga till mer och mer! Hon säger att jag måste göra det, annars får jag inte lägga upp min mat själv. När har jag lovat det eller??? Fattar ingenting...

Nu till middagen ska vi beställa mat. Jag ville ha kycklingsallad för att det är gott. Men det gick inte mamma med på eftesom hon anser att det inte är en riktig middag. Jag fick det ju när vi var i Stockholm, what's the differents??? Åååh, blir bara så arg och så trött på allt tjafs...!!


/E med två i

Av Eveliina med två i - 27 maj 2012 10:02

Kan inte fatta det; vi VANN eurovision song contest 2012!   Helt otroligt! Och vi vann ju med ganska stor marginal.   Go Loreen!!! Du är bäst!  



 /E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards