I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 26 maj 2012

Av Eveliina med två i - 26 maj 2012 20:15

Har käkat kvällis nyss och nu laddar man upp för ESC-final! Heja Loreen, nu vinner vi det här!  (Y)



     


/E med två i

Av Eveliina med två i - 26 maj 2012 19:03

Känns väl lite sådär nu, men är änså helt ok. Varit ute på min andra promenad och njutit lite i kvällsolen med en bok. Finns inget bättre än sena sommarkvällar. 

Var ute och rastade Tussen ilite tidigare idag. Den är bara för söööt. 


             


     

/E med två i

Av Eveliina med två i - 26 maj 2012 14:05

Nu har jag äntligen tagit mig i kragen och gått till frisören! Var lite nervös innan för hur det skulle bli. Klippte om min snelugg, klippte upp det en del och tog bort det slitna i topparna, vilket känns skönt. Men är nöjd och funderar på att färga om det också inför skolavslutningen.  Vet inte om det ser ut att vara så stor skillnad på bilderna men.  Vad tycks?


        


/E med två i

Av Eveliina med två i - 26 maj 2012 11:26

Efter en stund när jag surat på rummet bestämde jag mig för att gå ut och gå, rensa tankarna lite. Mamma ville då att jag skulle försöka äta mellanmålet ändå, fast det var en timma försenat i så fall. Åt mackan och drack juicen. Mamma frågade hur det går för mig. Jag antar att hon förstod att det går sådär för mig nu. Hon frågade om jag behövde hjälp. Visste inte vad jag skulle svara. Vet inte om jag klarar av det är själv, men jag är väl för stolt för att visa det eller nåt och vågar inte be om hjälp...

Varit ute på promenad nu och det var skönt. Snart är det dags för lunch och sen drar jag och mamma ner på stan och klipper oss (!). Blir nog bra.


 

Av Eveliina med två i - 26 maj 2012 10:00

Morgonen började som vanligt. Jag vaknade, åt frukost (i stort sett helt själv), och sen var på rummet. Sen när det var dags för mellanmål så tog jag en annan ost än den jag brukar, för jag tycker den är godare. Pappa blev rasande och jättesur och skällde på mig och sa att vi inte skulle köpa den osten mer och att jag hela tiden fuskar och inte följer matprogrammet. Jag blev asförbannad och kastade en äggkopp i bordet (som troligtvis gick sönder) och stormade tillbaka till mitt rum och smällde igen dörren. Åååh, blir så jävla sur på han! Orkar inte med sånt där tjafs och fattar inte varför han var så sur! Som det ser ut nu verkar det inte bli något mellanmål...


Tumblr_m3yume0m2z1r32ioro1_500_large 


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards