I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 24 maj 2012

Av Eveliina med två i - 24 maj 2012 20:26

Fan... Har halkat dit igen. Lyssnar fortfarande på anorexin. Hur gör man för att sluta??? Vill ju kunna klara av det här! Vill ju kunna ta eget ansvar! Men varför gör jag så här då? Det är bara så fel, men ändå känns det så rätt... Varför ska allt vara så svårt? Varför ska det vara så jobbigt att äta och gå upp i vikt? Varför är det så här? Varför, varför, varför???

Är så rädd. Rädd för vad som kommer att hända om jag inte gör som anorexin säger... Vet inte riktigt vad jag vill, vad som är rätt eller fel... Vill gärna kunna säga och lova att imorrn så tar jag nya tag och ska inte lyssna på sjukdomen. Men jag vet inte om jag kan hålla det löftet, är jag rädd, och jag vill inte bryta det jag lovar... Åååh! Vad frustrerande! Och jag mår hemskt för att jag bryter mina föräldrars förtroende, för att jag bryter allas förtroende för mig... Fan också...!


Tumblr_lxo5w45sao1qazstso1_500_large


Tumblr_m0zi5wqsui1r86we0o1_500_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 24 maj 2012 18:16

Måste länka till en blogg där en tjej skriver om sitt liv och hur det är att vara fri från anorexi.  Hon skriver på engelska men är svensk och det hon skriver är otroligt inpirerande och får en att tänka på att det kanske finns ett liv utan någon ätstörning!


http://living-with-anorexia.blogspot.se/



Titta gärna in på den! Och om någon mer vill byta blogglänk är det bara att säga till!


/E med två i

Av Eveliina med två i - 24 maj 2012 17:16

Varit i skolan som vanligt idag, och hade kulturhistoriaprov. Gick väl helt okej och det är skönt att det är gjort nu. Fast trot inte jag får mer än G på det. 


Och sen direkt när jag kom hem drog jag och min syster till stan och letade nånting att ha på sig på skolavslutning. Hittade nada. Så får väl bege mig ännu en gång sen och fortsätta mitt sökande. Suck...

Har tyvärr inte hunnit sola så mycket idag heller.  Jaja. 

Nu ska jag käka middag. Blir fläskfilé med potatis typ. Blir nog gott. 

Ha en fortsatt strålande torsdag! Och iväll blir det eurovision delfinal 2. Heja Loreen! 


/E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards