I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 21 maj 2012

Summertimes!

Av Eveliina med två i - 21 maj 2012 16:52

Det är lättehärligt ute och har bara legat ute och stekt i solen sen jag kom hem.  Lyckats plugga lite till kulturhistoriaprovet som är på torsdag, eller när det nu blir för min del. Och ja, det är lika tråkigt som det låter. Men ger mig själv en liten klapp på axeln för min prestation.  Borde egentligen ha pluggat i helgen men glömde boken och att vi ens har prov, hehe... (a)


Det går sådär hemma. Mamma verkar ha släppt grälet vi hade igår och jag lägger fortfarande upp maten själv. Men pappa har blivit så jobbig på sistone. Han genomskådar mig gång på gång hela tiden. Jag vet att jag inte borde göra det jag gör (fuskar med maten, går lite extra, o.s.v), så skulle han inte ens behöva genomskåda mig, om jag lät bli att göra det, men kan typ inte hjälpa det... Det är hursomhelst otroligt irriterande!


Blev t.o.m shorts idag! Underbara väder!  


      


523874_284998288241008_100001925179650_701774_1348100688_n_large  


/E med två i

 
 
Ingen bild

:)

21 maj 2012 18:46

Herregud vad söt du hade varit om du haft en sund vikt!! Ditt ansikte hade verkligen varit sött, och din kroppsform är jättesnygg!meeen...
Just nu ser du hemsk ut, riktigt benig. Dina ben är som pinnar, ser äckligt ut.

Eveliina med två i

21 maj 2012 19:05

Önskar jag också kunde se det så :) Själv är jag faktiskt hyfsat nöjd med min kropp nu, men måste tyvärr gå upp lite till...

 
Camilla

Camilla

21 maj 2012 20:02

Det blir svårare när man fastnar i att fuska med mat och gå lite extra. Man vet att man inte borde ändå gör man det. Det är som om man fastnar i en ond cirkel.

Jag vet hur det är.

http://a-new-life.bloggplatsen.se

Eveliina med två i

21 maj 2012 20:31

Ja, precis! Och det är jättesvårt att bryta den där cirkeln och man vet inte riktigt hur man ska ta sig ur den. Känns så tryggt och bra det man gör, fast det är så fel egentligen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards