I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 maj 2012

Av Eveliina med två i - 18 maj 2012 19:40

Nu är den min: Samsung Galaxy S2!!!  Såå glad!! Det fick bli en svart och är grymt nöjd och kommer nog trivas med den!  Får se hur jag klarar av att ha touch, det är min första touchmobil, haha. Känner mig inte lika efter nu.

Håller på att ladda den nu, och sen när den är klar så ska jag börja leka med den.  Min nya kärlek.  



/E med två i

Av Eveliina med två i - 18 maj 2012 12:33

Varit på mottagningen nu för samtal och vikt. Det blev inte riktigt vad jag hade förväntat mig. Först vägdes jag av en sköterska. Vikten visade -0,2 kg. Sen ville hon prata med mig och min kontaktperson om vad jag tyckte om behandligen så här långt och hur vi skulle gå vidare. Var först orolig för att jag skulle få en utskällning, men istället hade ett ganska långt samtal om hur vi skulle göra och vi kom fram till att jag inte ska komma dit så ofta för att jag mår så dåligt när jag är där. Dessutom ska jag börja få ta mer eget ansvar och ska börja äta eftermiddagsmellanmålet helt själv och att jag och min kontaktperson ska göra en omstart med våra samtal och testa lite nya grejer, för att det andra känner jag inte har gett mig någonting. Tyckte det nästan lät för bra för att vara sant. Känns bra och det kommer nog bli okej, tror jag. 


380278_396161647082079_158200440878202_1232551_121303672_n_large


Blev ingen stan med Elin idag, utan det blir imorrn istället. Lite synd, men det blir nog bra. 


/E med två i 

Av Eveliina med två i - 18 maj 2012 08:26

Hade en awesome kväll igår med en massa gott folk. Hade jättekul!  Kom hem och somnade vid två i natt, men var ändå tvungen att vakna vid sju för att äta frukost. Lovley. -.-' Fast hade nog inte kunnat sova längre ändå, och är ganska pigg ändå. 


Mina planer för idag är först och främst överleva samtal och vägning på mottagningen idag. Jag VET att jag har gått ner i vikt, och det ganska mycket. Vet inte vad som kommer att hända riktigt men tror att de kommer att besluta att vi går tillbaka till när mamma och pappa lade upp min mat. Svider lite känner jag, för jag vill ju klara av det själv. Bara de inte begränsar mig mer och jag inte får göra massa saker som jag vill... Hope for the best - plan for the worst.

Sen blir det förhoppningsvis en tur på stan och klippning med Elingumman.  Det ska bli kul.   Ska den här gången hitta skolavslutningskläder och ska bli skönt att få klippa bort allt det där risiga i mitt hår. Fast att det ska vara så sjukt dyrt bara för att någon tar några klipp i ens hår med en sax... Fy!


Me yesterday:

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards