I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 17 maj 2012

Av Eveliina med två i - 17 maj 2012 14:04

Har läst Cirkeln (1:a boken) och håller på att läsa Eld (2:a boken) just nu. Det är en serie på tre böcker, tror jag, varav två har kommit ut. Så om ni letar efter ett boktips så rekommenderar jag de verkligen! De handlar om ett gäng utvalda tjejer med magiska krafter som ska bekämpa ondska. Okej, det lät lite töntigt det där, men de är jättebra!


   


/E med två i

Av Eveliina med två i - 17 maj 2012 10:09

Har bestämt mig nu: Ska gå på festen ikväll. Kommer nog bli kul och jag hoppas jag får en riktigt bra stund och kan bara njuta av den så länge den varar.  

Känner mig lite förvirrad också för det känns som om det är lördag idag, inte torsdag! Jättejobbigt! xD


Imorrn är det dags för samtal och vägning igen. Har vägt mig själv och vågen visar ett ganska stort minus... Hinner nog inte göra något åt det, så kommer antagligen få gå ännu mer tillbaka till när mamma och pappa lägger upp maten åt mig. Kanske är det lika bra, vem vet?


Tumblr_m40vqr0j8k1qh2g4ko1_500_large


Tumblr_m3ojxap7zh1rul1syo1_500_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards