I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 15 maj 2012

Av Eveliina med två i - 15 maj 2012 16:30

Mår sådär just nu. Känner mig så förvirrad och det känns som om jag är på väg åt fel håll, mer och mer. Vet inte vad jag ska göra. Jag är bara så rädd. Rädd för att tappa kontrollen, rädd för att gå upp i vikt, rädd för att gå ner i vikt... Anorexin har blivit starkare och styr mycket mer nu än vad den gjorde för kanske två veckor sen. Hur blev det så här? Hur halkade jag tillbaka? Hur hittar jag tillbaka till den friska vägen? Känner mig så vilsen. Vet inte hur jag ska bryta mig fri. Varför viker jag mig för anorexin och låter den styra hela tiden? Varför ska allting vara så svårt? Varför, varför, varför??? Hjälp...


 


Tumblr_m2yqdtawmp1r2x7swo1_400_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 15 maj 2012 12:41

Hemma från en tuff dag i skolan nu... fast ne. Hade det jättechill men fick ändå lite saker gjorda för en gångs skull. Och nu är man ledig!!! Boooyaa! Det är egentligen en skoldag imorrn också, men vår lärare är ledig så vi behöver inte komma på de lektionerna. Niiiiiiiiice! Det gillas! (Y) Vet inte riktigt hur jag ska tillbringa min lediga tid, men kanske blir det fest på torsdag (vet inte om jag ska gå...) och en tur på stan med Elin på fredag eller lördag. Det blir nice. Ska eventuellt klippa mig då också, och det behövs verkligen! Mitt hår är i desperat behov av en klippning just nu! Sist jag klippte hela håret var typ i somras... Så det är rätt slitet nu, men vill ändå inte klippa av det för vill spara ut till långt hår... Problem jag har asså, haha.


 


/Kramar E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards