I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 13 maj 2012

Av Eveliina med två i - 13 maj 2012 17:34

Känner mig trött. Trött på allt tjat, trött på att äta, trött på mig själv och alla tankar...! Orkar inte just nu. Att vara där jag är. Vill kunna bestämma över mitt egna liv, över min egna mat... Får hela tiden höra att jag måste ta mer av det och det och göra om si och så. Tycker jag tar bra portioner, men det räcker typ aldrig. Känns som om mina föräldrar bara säger så för att jag ska få i mig lite extra. Hatar att höra dem säga: "Ta lite mer, det är för lite!". Orkar inte med deras tjat dag ut och dag in. Vill bli fri från allt det här. Men då mäste jag ju kämpa för det också. Och jag ska vara ärlig: det gör jag inte. Jag kämpar hela tiden emot, lyssnar på anorexin hela tiden. Den får mig att må bra, det känna rätt på något sätt. Men det är fel. Allt jag gör verkar bli fel hela tiden. Varför kan inte mitt liv kännas rätt för en gång skull, varför kan det inte vara enkelt? Vet inte vart jag är på väg...

Jag tänker på alla människor runt om mig som vill att jag ska bli frisk. Tänker på att jag hela tiden sviker dom och gör som anorexin säger. Varför kn jag bara inte göra som dom säger för en gångs skull? Testa något nytt kanske? Men jag är för feg för det och jag vet inte om jag vill tillräckligt mycket. Är rädd. Rädd för att gå emot och för vad som kommer att hända sen. Rädd för hur det kommer att bli. Vet inte vad jag vill...!


Ledsen för ett depp-inlägg, kände bara för av skriva av mig lite.


181269953721608298_gippm6br_f_large


/E med två i

Av Eveliina med två i - 13 maj 2012 16:07

Ledsen igen för dålig uppdatering, men har inte haft tid idag för att blogga. Har inte hänt så mycket direkt, men har varit på stan med Anna idag för att leta skolavslutningskläder.  Det var kul att träffa henne igen, för det var ett tag sedan. Hittade tyvärr inget, så får förmodligen ge mig ut på jakt igen så småningom.  Allting var ju typ stängt idag för att det är söndag, så vi gick inte på den bästa dan heller, haha. 


Jag idag. Typ trött chey...

   


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards