I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 9 maj 2012

Av Eveliina med två i - 9 maj 2012 17:29

Ska länkar till en blogg där en tjej skriver om sitt liv, kompisar, intressen och massa andra saker. Diggar verkligen hennes bloggdesign så kolla in den! 


http://missnyan.bloggplatsen.se/


Om någon mer vill byta blogglänk är det bara att säga till!


/E med två i 

Av Eveliina med två i - 9 maj 2012 12:48

 


Har käkat lunch nu, det blev rester; stekt fisk med ris och wokgrönsaker. Helt okej. Fisk är faktiskt ganska underskattat enligt mig, och det är nyttigare än kött. (Y)


Det blir inget möte på mottagningen idag utan det är flyttat tills imorrn. Kanske var det bra det eftersom jag vägde mig idag och vågen pekade typ en massa minus... Dog lite. Fattar inte hur det är möjligt? Och jag är ganska körd om vågen visar det imorrn på invägningen... Paniiiiik!


Pappa har kommit hem nu och vi ska ge oss ut på promenader senare. Har lyckats göra lite skolarbete ändå. Duktig chey. Fast borde fortsätta med det men orkar inteeeee... Har rätt tråk nu, haha.


/E med två i

Av Eveliina med två i - 9 maj 2012 10:20

Behövde inte dra till skolan idag för jag var typ klar med alla uppgifter vi skulle ha gjort på den lektionen.   Göööött! Men ska försöka göra lite plugg hemma ändå.


Har precis ätit mellanmål och jag åt både frukosten och mellamålet helt själv, för att min pappa har kommit tillbaka men han behövde åka till jobbet. Så har fått ta eget ansvar helt och det har funkat mycket bra.  *Stolt* Känns dock lite sådär nu med jobbiga tankar, men det går förhoppningsvas över.


Mitt mellanmål: ägg- och ostmacka med apelsinjuice.

 


Fick lie sällskap av Tussen vid mellanmålet också.

 


/E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards