I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 6 maj 2012

Av Eveliina med två i - 6 maj 2012 17:33

Har inte gjort ett skit idag heller, hehe, fast jag borde ta tag i läxorna. x) Äh, tar det en annan dag typ... (a)


Tumblr_m39k5xzla81qh079po1_500_large


Har precis käkat middag. Det blev stekt fisk med potatis och wokgrönsaker. Rätt gott faktiskt. Men det blev helt plötsligt en diskution om att jag skulle öka på mitt kaloriintag så blir jag frisk fortare eller något. Kändes som om alla hoppade på mig. Visste inte vad jag skulle säga liksom eller hur jag skulle försvara mig. Det är liksom inte så enkelt som dom verkar tro. Om alla anorektiker skulle bli friska av att man öka på lite mjölk så skulle väl alla göra det... -.-' Alla verkar förvänta sig att jag skulle le och säga; "Men gud, vilken bra idé, varför har vi inte gjort det redan?". Herregud, ibland undrar jag vad dom tror om mig egentligen?? Hade bara lust att duka av och gå från bordet. Kändes som om alla attackerade mig nästan...


Imorrn är det måndag, vilket betyder skola. Blir väl bra antar jag. Börjar faktiskt bli ganska trött på att vara hemma nu, haha. Hoppas alla får en fin söndag!  


/E med två i

Av Eveliina med två i - 6 maj 2012 16:13

Här är ännu en länk till en blogg där en tjej som heter Clara och som är 13 år och skriver om sitt liv, kompisar, shopping m.m Titta gärna in den! 


http://shebalove.bloggplatsen.se/


Som sagt; finns det fler som vill byta blogglänk är det bara att säga till! 


/E med två i

Av Eveliina med två i - 6 maj 2012 11:07

En sak jag hatar med våren är pollen. -.-' Blir så trött och hängig av den och kliar sönder ögonen så att de blir svullna och så ser jag ut som ett miffo... Usch! Och igår var det ännu värre. Kunde knappt tänka för att det kändes som om man hade stoppat bomull i huvudet eller nåt. Ibland är det så illa att jag knappt kan gå utanför dörren för att det är så mycket pollen. Dör lite då. Speciellt om det är underbart väder ute. Hoppas i alla fall att pollensäsongen är kort i år...


Har typ inte gjort ett skit den här förmiddagen och om en timme ungefär är det dags för lunch. Händer inget speciellt idag heller direkt. Ska ut på promenader sen och tvinga mig själv till att göra lite skolarbete. Har ingen som helst lust men det är inte mycket kvar på terminen nu, så känner att jag måste ta tag i det nu! Liiiiite stressad kanske...!


Bloggar kanske mer senare!


403502_376428615726308_176101909092314_908085_333274445_n_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards