I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 4 maj 2012

Av Eveliina med två i - 4 maj 2012 16:15

Varit en bra dag i skolan idag med mycket prat och skratt. 

Har varit hemma ett tag nu och varit på en skön promenad. Har blivit lite varmare nu och solen tittade till och med fram.  Så går förmodligen på grillningen ikväll, fast jag känner lite sådär inför det. Är j'ttenervös inför det! Beror nog mycket på att jag inte känner alla så där jättebra och är rädd för att jag bara kommer att sitta där och inte säga någonting och vara jättetråkig.  Hoppas verkligen inte att det blir så!

Men vi ska typ grilla (nähä) och spela kubb eller något, vet inte riktigt vad som kommer att hända. Bara allt går bra...

Usch, oroar mig alltid för allt möjligt! x) Kan jag bara inte slappna av och göra det bästa av kvällen och ha kul? Ska det vara så svårt?

Men nu är det i alla fall helg och det gillas! ^^ Vet inte riktigt vad som händer så får se. Hoppas alla får en jättefin helg! 





/Kramar E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards