I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 2 maj 2012

Av Eveliina med två i - 2 maj 2012 16:31

Väldigt slapp dag i skolan (gjorde seriöst ingenting), och senhar man varit på ännu ett meningslöst möte på mottagningen. Vet inte riktigt meningen med mötena. Min kontaktperson behandlar mig som ett barn och jag vet inte riktigt vad det är vi snackar om. Blev bara så trött på allt och orkade knappt svara henne eller ens försöka engagera mig lite.

Vikten hade inte ändrat sig ett smack utan visade samma som förra veckan. Men de bestämde ändå att mitt kaloriintag var för lite och ökade på lite grann. Vet inte vad jag tycker om det riktigt. Känns väl lite jobbigt, men kanske är det lika bra.


Efter mellanmålet åkte jag och pappa till vårdcentralen där jag hade tid för att vaccinera mig mot livmoderhalscancer. Usch, hatar sprutor! Själva sticket gjorde inte så ont utan det var sen när hon sprutade in vätskan som det gjorde svinigt ont. Och hon var tvungen att göra det lååååångsaaamt också. Nej, det var inte så kul. Känns bra att jag sen ska ta två sprutor till... Lovley...! Hoppas verkligen det är värt det.


Vädret har ännu en gång varit underbart och jag har suttit ute lite och fortsatt jobba på min solbränna. Tyvärr lyckades jag bränna mig igår också... hehe, klant!

Om en stund ska man käka middag. Vet inte riktigt vad det blir men något kött och ris i alla fall. Blir nog bra.


Ha en fortsatt solig dag! Kram!


535753_397843253570667_100000349873207_1321813_261404088_n_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards