I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 1 maj 2012

Fel

Av Eveliina med två i - 1 maj 2012 17:52

Allting känns bara så där fel igen. Vet inte riktigt varför men mår bara dåligt just nu. Beror nog en del på gårdagens händelser. Saker jag vill få ogjorda. Men vad ska man göra? Det känns som om jag gör misstag hela tiden och gör alla besvikna gång på gång. Hatar det! Orkar bara inte just nu...


Tumblr_m0lhjpq1oe1qiu2zoo1_500_large


Tumblr_m31mmdsrfs1qh5lwdo1_500_large

/E med två i

Av Eveliina med två i - 1 maj 2012 11:57

Det vara riktigt kul igår, må jag säga.   Nikki och Elin kom till mig vid fem och vi gjorde i ordning oss. Sen åkte vi ut till mitt ute i ingenstans typ och hade roligt och umgicks.  Go' kväll även om det kanske blev lite struligt ibland och lite för mycket på slutet, om man säger så. 

Mådde sådär när jag vaknade idag, haha.  Totally worth it! Njöt riktigt ordentligt kan man säga!

Hoppas alla hade en underbar valborg!


Nu ska jag käka lunch och efter det så beger jag mig ut och fortsätter att jobba på min solbränna.  

Ha det gött!


Bilder från igår. Märk att jag bytt kläder, hade lite beslutsångest, haha.

 


/E med två i   

Av Eveliina med två i - 1 maj 2012 08:47

Godmorgon! Tänkte ladda upp lite bilder från en av mina promenader igår. Vädret var ju så underbart så jag passade på att fota, speciellt nu när våren är här. 

Jag och pappa såg värsta samlingen grodor (eller om det nu var paddor) i en sjö. Det var verkligen hur många som helst! Lite kul att se. Och det var vitsippor överallt! Jättefint! Älskar verkligen våren!  


Bloggar mer senare idag!


                           








  

 

     


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards