I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 april 2012

Av Eveliina med två i - 27 april 2012 18:00

Varit är rätt bra dag i skolan idag. Det har bara flytit på och hade ganska kul.  

Efter skolan ringde Louise och vi drog till stan. Gick runt där i typ två timmar och jag hittade ett linne och en kjol, båda på HM.  Blev inte alls dyrt så jag är nöjd över dagens inköp. (Y)


     


Känns också som om man har massor med saker som man måste göra; kulturhistoria- och historiauppgifter, två inlämningar i gympan, sen måste jag skriva i ordning mitt CV och lämna in till några ställen, beställa klipptid, göra klart fotokompendiet, och lite andra diverse saker... Lite stressad? Nej då, absolut inte! Ha!


Men ikväll taggar man för Vampire Diaries klockan sju på sexan och ska försöka att komma ihåg det den här gången! Det blir mys.  Hoppas alla får en trevlig långhelg!   


Gaaah, så snygga!   


/Kramar E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards