I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 19 april 2012

Av Eveliina med två i - 19 april 2012 16:42

Har alltså haft samtal och vägning på mottagningen idag och jag dog nog lite. Måste vara något med det stället för varje gång jag är där har jag en klump i halsen och jag är nära tårnarna hela tiden. Skitjobbigt! Och vikten gjorde det inte lättare... hade gått ner igen. Och det var inte lite heller... 1,2 kg (!). Ville bara sjunka genom golvet eller hoppades på att ett svart hål skulle öppna sig och ta mig därifrån när min pappa kom och fick reda på det. Dog som sagt lite. Och jag visste ju varför jag had gått ner... men vågar inte berätta det för pappa, rädd för vad som kommer att hände sen. Och mamma vet jag inte om jag ska berätta för överhuvudtaget! Hon kommer nog bara göra allting värre...

Ååååh, vill bara slippa allt det här, bli normal...!


Men verkar som om jag får gå på födelsdagsfesten i alla fall, vilket kommer bli askul! Är så taggad! Och nu ska jag som sagt ha roligt och bara njuta av stunden!


914f5d420028b1ee4f8d9b35_large


/E med två i

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards