I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 1 april 2012

Av Eveliina med två i - 1 april 2012 14:40

Trodde det skulle bli ännu en tråkig söndag och inte göra ett skit, men då får jag plötsligt mess från Phillip och så var dagen räddad.  Vi drog till stan (igen) och gick runt lite i affärerna. Hittade inget direkt men funderar på att köpa en hårddisk eller ett nytt USB som jag kan ladda över mina bilder och sånt på, speciellt nu när min dator pajar hela tiden.

Sen när vi bestämde oss för att dra hem till mig så började vi att gå. Pappa skulle egentligen ha hämtat oss, så när han ringde så var han jätteupprörd och skällde ut mig lite för att jag tydligen inte fick gå hem. Mamma tyckte inte ens att jag skulle få dra till stan idag eftersom jag har varit ute så mycket redan i helgen. Så de kommer antagligen ta ett allvarligt snack med mig sen och jag kommer väl vilja sjunka genom jorden då, men får se hur det kommer att gå...

Spelade i alla fall lite COD med Phillip sen vilket var kul och hade det trevligt.  


Det är ju första april idag, men tråkig som jag är har jag inte direkt lurat någon eller ens försökt.   Haha.


Bloggar mer senare.


Tumblr_ly49pj8tse1qfrfr7o1_500_large

38980316_large

Tumblr_lvt97rqr5w1qfdal3o1_500_large


/E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9 10 11 12
13
14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards