I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av Eveliina med två i - 18 februari 2012 08:51

Vill bara springa bort från allt, känna mig fri.

Men jag är fast i det här.

I massa regler som håller mig fången.

Fången i den här kroppen som jag inte vill ha.

Vill bara leva mitt egna liv.

Slippa all bevakning, alla känslor, all mat...

Vill bli fri.


Jag vet att jag inte får träna.

Men jag måste.

För jag är fet och äcklig.

Bara lite. Och sen lite till.

För att inte gå under.


Mår bara så illa.




/E med två i  

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21 22
23
24
25
26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards