I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 december 2011

Av Eveliina med två i - 12 december 2011 18:40

Haft en ganska chill dag hemma. Slått in alla julklappar, laddat ner lite julfilmer,myst med doftljus och typ tagit det lugnt. Sen bar det av till BUP. Fick prata med ännu en ny BUP-tant och de såg att jag gått ner ännu mer vikt. Sen fickjag besöka derasmottagning för ätstörda som dom lägger in. De berättade typ hur det var, om maten, o.s.v Fick se deras måltidsschema. Hell no att jag tänker äta så där mycket! Får panik av bara tanken och mådde jättedåligt sen! Vill inte bli inlagd och tvingas äta allt det där! Och man verkade inte ha något liv där heller; fick inte ha mobil eller dator och TV fick man bara titta på efter fyra... De typ pratade om planerad inläggning på måndag nästa vecka... Yeey...! Kommer dö...


     

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards