I'm on my way to brighter days

Direktlänk till inlägg 10 december 2011

Mår skit...

Av Eveliina med två i - 10 december 2011 18:19

Har inte mått så här dåligt på riktigt länge. Känner mig ledsen hela tiden och som om någonting är fel. Det var ännu värre igår. En av mina närmaste vänner har det också tufft men vände mig ryggen. Jag fick världens panikångestattack och kände mig bedrövlig. Visste inte vart jag skulle ta vägen. Ville skada mig själv. Hon verkar inte så glad på mig ,även om jag inte har gjort något. Känner mig jättehemsk och mår piss. Ska träffa henne imorrn, får se hur bra det kommer gå... Har köpt en överraskningsjulklapp till henne. Vet inte om det är en så lysande idé men. Vill göra henne glad och visa att jag fortfarande finns för henne. Hoppas hon blir det...

Ååååh, vad livet är jobbigt! Orkar inte med det just nu! Varför kan ingenting lösa sig av sig själv eller vara lätt för en gångs skull??? Har varit på stan med mamma idag och shoppat lite. Mamma har gång på gång blivit arg och irriterad på mig att jag inte äter ordentligt. Får mig att må ännu sämre. Har mått dåligt hela dagen och vill bara ha någon att prata med som förstår... Mår illa och är sjukt trött på både mig själv och mitt liv. Orkar inte mer... Förstör bara allt och sårar folk... Vill bara gråta hela tiden...


/E med två i

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 22:32

Okej, har äntligen fått ordning på den nya bloggen och testar att fortsätta blogga på nattstad nu då och får se hur jag tycker det är. ;) Hoppas det blir bra och ni vill fortsätta följ mig där!   Klicka här för att komma till den nya bloggen!  ...

Av Eveliina med två i - 11 april 2013 17:33

Dagen har varit okej. Provade nåt nytt till frukost imorse; chia- och havreparfait. Det var riktigt mumsigt. ^^ I skolan jobbade jag på med mitt projektarbete och kommer väl sakta men säkert framåt, fast jag inte är riktigt nöjd med det... Men har ...

Av Eveliina med två i - 10 april 2013 20:21

Hej hopp! Dagen har varit i stort sett bra och har skrattat i skolan som jag inte gjort på väldigt länge. Fick t.o.m. ett sånt där härligt skrattanfall, kändes underbart att få det igen och skratta åt typ ingenting. ^^ Har en hel del fina människor r...

Av Eveliina med två i - 9 april 2013 20:23

Håller på att fixa en ny blogg på både nattstad, blogg.se och devote men kan inte riktigt bestämma mig... x) Fattar inte så mycket av hur CSS och hur man ändrar design så haha... xD Men dagen har varit rätt bra ändå. Sov konstigt i natt och vaknade...

Av Eveliina med två i - 8 april 2013 16:38

Vill och funderar på at byta bloggportal men är osäker på vilka som är bra. Funderar på blogg.se eller nattstad. Några tips och förslag???     /E med två i ...

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards