I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 2 december 2011

Av Eveliina med två i - 2 december 2011 22:11

Idag har man alltså tillbringat dagen på Ullared! ^^ Det tog typ tre timmar dit men det var det värt tyckte jag.  Åkte dit med min mami, syrra och Louise som sagt. ;> Väl där var det väl lite segt att komma igång med shoppandet men efter ett tag flöt det på.  Fyndade massor med grejer och främst julklappar. Hittade nästan till alla.   Plus lite saker till mig själv och allt gick på under 500-lappen! Sjuktnöjd med inköpen och dagen! Vi shoppade nästan non-stop i fem timmar.  Dagens matintag blev typ bara massa sallad x) Ätit runt 330 kalorier och typ shoppat bort alltihop (a) Känns bra.  

Ville köpa allt möjligt där och det är väldigt lätt att man köper sånt man egentligen inte behöver bara för att det är så billigt och det finns så mycket! Det var rätt mycket folk och det kunde vara lite krångligt att ta sig fram men det var inga hemska köer eller så direkt.  Tyckte det var jättekul att vara där och vill gärna åka dit fler gånger! 


Dagens inköp

Julklappar; 

två påsar chips till min bror

En parfym till min andra bror

En parfym till min syrra

En "Mamma"-mugg

En "Pappa"-mugg

Badsalt, badskum, ansiktsmask och badbomber till Louise


Till moi;

En tomteluva

Hårfärg

Hårspray

Två flaskor duschtvål

Ett ps3-spel (mamma betalade)

Ögonmake-up remover

Underkläder

mysiga tjocka strumpor


Här kommer lite bilder från dagen:


                       

       

          

                    Dagens fynd.      Vår lilla vagn full       Alla grejer jag köpte (a)

                                                 med grejer ;D


Ha en fortsatt bra helg!  


/Kram E med två i 

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5
6
7 8
9
10 11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Skapa flashcards