I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 27 november 2011

Av Eveliina med två i - 27 november 2011 19:18

mysstämningen är på max i mitt lilla nedsläckta rum nu känner jag. myser med de nyainköpta tofflorna och ljusen och har en adventsljusstake tänd samtdigt somjag ser på en film - Rolemodels. är sådär. ute är det typ storm vilket bara ökar mysigheten. ^^ men nu ska jag mysa vidare och njuta innan skitskolan börjar igen imorrn. hatar den.


glad första advent <3


Här kommer veckans recept också:

Det är på havregrynsgröt somjag brukar äta till frukost.  


Ingredienser:

0,5 dlhavregryn

1 dl vatten

1 krm salt

1 krm kanel

30 g blåbär

0,5 dl lättmjölk


Gör så här:

1. Blanda havregryn och vatten i en djup tallrik och salta lite lätt.

2. Kör i mikron på högsta effekt (750 W) i ca 2 minuter.

3. Krydda med kanel och rör om.

4. Servera med blåbär och mjölk.


Innehåller runt 100 kcal/potion.


/E

Av Eveliina med två i - 27 november 2011 18:38

Varit och sjoppat heladagen med annapanna idag. känner mig glad och pigg för en gångs skull. lite saker somjag hittade på stan:

Söt klänning på bikbok.


 

random men söta muggar på hem & hobby.


 

söt kjol på vero moda.

   

Toppar på vero moda. gillade verkligen den glittriga.



 

Klämmimg på HM somjag gillade. dock var den för stor :( 

En kjol jag fick lust att prova ;) ser helt skum ut men x)

   

julgransdekoration i form av en mobiltelefon (Y) 

 

Jag, som provar en potatissäck på HM.

 älskar den här stöveln på din sko.  

Funderar på att köpa dem, men de kostade 1200 :- ...

Eller dom här skorna. de var inte lika snygga och inte lika dyra men hur mysiga och sköna som helst! vill ha båda! 

  

 

dagens lunch på stan i form av kycklingsallad :) kycklingen smakade typ vatten men salladen var väl ok ;)

sen inköptes även jordgubbsdoftande ljus, supermysiga tofflor och en julklapp till en kompis ^^ hade även super kul med annagumman som förgyllde den ordentligt! <3


/Kramis e med två i 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards