I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 14 november 2011

Av Eveliina med två i - 14 november 2011 18:46

jag skriver som sagt om mina tankar och problem, och det är inte för att trigga någon om man säger så till något. 
   hur som helst har det varit en ganska bra dag idag. har haft svenskaprov men det kändes bra (Y). dessutom är jag nöjd med mitt kaloriintag idag. jag vet att det egentligen är på tok för lågt, det är det alltid nu för tiden, men jag mår bra när det ligger så. störd, jag vet. har hunnit smygträna i två timmar också (mamma förbjuder mig att träna om jag inte börjar äta ordentligt), vilket kändes mycket bra. det blev springning plus pilates. 

   jag vet att det jag gör är fel, fel mot min kropp. men det känns så bra och jag är nöjd med vad jag gör.. otroligt jobbigt när folk hela tiden kommenterar och påpekar att jag äter för dåligt, men jag vet att de menar väl. men det känns som om alla är arga på mig för det jag gör.. och jag vet inte när eller hur jag ska sluta riktigt... jag tror att jag kan börja äta om jag verkligen vill, men det gäller ju att hitta den där viljan också och bara tanken på att äta mer... hu! får ångest av bara tanken! hur kan något som är så fel egentligen kännas så rätt??


/E med två i                                                        



Dagens outfit

        

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards