I'm on my way to brighter days

Alla inlägg den 12 november 2011

Av Eveliina med två i - 12 november 2011 23:25

Igår efter skolan så drog man till fest med underbara louise. blev lite stressigt eftersom jag bestämde mig för att ut och gå i en timme innan. sen sega jag lite när jag gjorde mig i ordning (faila med sminkningen).

 det var en gammal barndomskompis som bjöd mig på en fest med temat sommar.. jag och louise struntade i det och gjorde oss snygga helt enkelt. hade lite problem att hitta till lokalen och mamma blev lite irriterad eftersom det var hon som körde. väl där var man lite tveksam. vi såg ingen annan med alkohol mer än oss och dom hade typ ställt fram värsta buffén på ett bord och festen började likna ett barnkalas. louise hade samma misstankar som stärktes allteftersom kvällen fortsatte. de anordna massa lekar och bjöd på alkoholfri bål och man började faktiskt undra vad man gjorde där.. det verkade bara vara vi som blev ganska fulla och ville vara sociala (kände ingen annan mer än barndomskompisen på festen) men dom andra var astråkiga och höll sig i sina grupper och måste tyckt vi var helt körda eller något. men vi hade så kul vi kunde ha på det där kalaset i alla fall! riktig besvikelse asså! dessutom hade någon snott en cider från mig! stön! kan man inte få ha sina grejer ifred eller?? nej men nästa gång jag festar ska det vara med personer som vet hur man festar! men som plåster på såren snodde jag i alla fall med mig två kokosnötter som dom hade där... (a)

Av Eveliina med två i - 12 november 2011 22:17

Hellu! Här börjar jag alltså blogga. Har ingen aning om om någon kommer att läsa den men känner att jag behöver skriva av mig någonstans. I min blogg ska jag skriva om min vardag, hur jag har det, hur jag mår och vad som händer (förhoppningsvis händer det väl något...). Främst ska jag nog skriva om min viktresa som började i juni och hur den har förändrat mitt liv. Skriver mer om det i nästa inlägg. Nu ska jag försöka få lite ordning på bloggen till en början... See ya later!


/Kram E

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej! Jag är en tjej som skriver om mitt liv, vad som sker i det, tankar och funderingar, osv, men främst om min kamp mot anorexin. Hoppas du hittar nånting i min blogg som intresserar dig och stannar! Puss!

Gratis-trafik.se

Mejla mig!

eveliina.uimonen@hotmail.se

Instagram

Eveloinen

Weheartit

Fråga mig

38 besvarade frågor

Besöksräknare

Stöttningsgrupper på facebook för äs!

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14 15
16
17
18 19 20
21
22
23 24 25
26
27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Arkiv

Kategorier

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Bloggar

Länkar

Besöksstatistik

Övrigt


Ovido - Quiz & Flashcards